Een ontregelend voorstel "Het zet de toon voor een gelaagde voorstelling waarin Iona en Rineke hun publiek meesterlijk manipuleren en die manipulaties tegelijkertijd zichtbaar maken en... KILL ALL KIDS Theaterkrant (keuze van de criticus)19-11-2018
Red de wereld, krijg geen kind Roosenboom: “We vinden het belangrijk het taboe te bespreken dat het normaal is om kinderen te krijgen, maar dat mensen die dat niet... KILL ALL KIDS Het Parool - interview17-11-2018
Een ode aan het niet-bestaan “Geluiden en klanken worden inventief gegenereerd door bijvoorbeeld gebruik te maken van de trillingen van ontmantelde boxen.” “Het enthousiasme en de vertelkracht van... KILL ALL KIDS Ugenda17-11-2018
Een al te rommelig mozaïek van associaties “Er zijn momenten met grappige tekstvondsten, malle wisselingen en puik acteerwerk. Dat kunnen die gasten wel. Net als musiceren. Hauser Orkater ver ‘après... DE VROUW Dagblad van het Noorden31-10-2018
5 Dobermannen over de vrouw “De mannen van Lars Doberman laten op muzikaal- en spelniveau zien wat ze in huis hebben en ze weten wat ze willen spelen.”... DE VROUW Het Grote Recensieboek26-10-2018
Kleine sketches van hulpeloze en tragische zielen "En laat Op de bodem nu ook direct de titel zijn van de aangename en zeer onderhoudende muziekvoorstelling van deze jonge mensen." "het vormt allemaal een... OP DE BODEM Friesch Dagblad01-01-2015
Wéér een briljantje ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ “Geert Lageveen en Leopold Witte scheppen hun eigen autonomie, maar in het samenspel horen ze organisch bij elkaar. Zo’n schitterend naturel tref je... 237 REDENEN OM DOOR TE GAAN Leeuwarder Courant & Dagblad van het Noorden15-10-2018
237 redenen om door (of dood) te gaan “Het spel is ijzersterk en de mix van humor, muziek, hier en daar een dansje, en een hoop discussies maken het een zeer... 237 REDENEN OM DOOR TE GAAN Het Grote Recensieboek01-10-2018
Veel wijzer over de vrouw worden we (m/v) alleen niet "Een hilarisch over elkaar heen buitelen in verontschuldigingen om elke #MeToo-aanklacht in de kiem te smoren." "De Dobermans hebben een speelse onbeholpenheid die in... DE VROUW Het Parool17-09-2018
Collectief Lars Doberman weet van De vrouw geen geheel te smeden, laat staan een overtuigende artistieke bijdrage aan het genderdebat “De voorstelling is een aaneenschakeling van losse, geëxalteerde scènes zonder duidelijke richting of pointe, waarin de tekst van Van der Valk wordt afgewisseld... DE VROUW Volkskrant17-09-2018
De vrouw is een mijnenveld na #metoo “Uiteindelijk zegt De vrouw meer over (deze) mannen dan over vrouwen. De voorstelling biedt geen nieuw perspectief en is hier en daar wat... DE VROUW NRC Handelsblad17-09-2018
De Vrouw “De Vrouw is een voorstelling waarvan je vrolijk wordt.” “De toon wordt gezet met een hilarisch verhaal over De Ware Liefde. Met... DE VROUW RiRo Recensies17-09-2018
Verrassende 'male gaze' in 'de vrouw' “Het is een geconcentreerde oefening, in stilte, en het publiek kijkt gefascineerd toe. Zien we hier de delicate balans tussen man (grove objecten)... DE VROUW Theaterkrant17-09-2018
Vijf jonge mannen struikelend op zoek naar De Vrouw “Een struikeltocht vol observaties, kwinkslagen, bekentenissen, brutaliteit, branie en (vooral veel) relativering en humor.” “Een even dappere als tot mislukken gedoemde exercitie... DE VROUW Haarlems Dagblad17-09-2018
Michiel Voet - De Onzichtbare Man 'Hit uit 2014 van Michiel Voet. Door slecht weer op Oerol werd het vorig jaar toevallig de openingsvoorstelling. Allemaal bobo's, de een vond... DE ONZICHTBARE MAN Scènes - aankondiging14-09-2018
Wie de Louis d’Or en Theo d’Or gaan winnen – en wie er zouden moeten winnen “De Arlecchino mag van mij naar Michiel Blankwaardt, voor zijn gelaagde spel als tragische zoon in Woiski vs Woiski van Orkater / Bijlmerpark... WOISKI VS. WOISKI NRC Handelsblad - artikel13-09-2018
Dit Theaterfestival is een van de beste ooit “Aanstekelijk muziektheater met een prachtig en relevant verhaal.” Lees verder.... WOISKI VS. WOISKI Scènes.nl13-09-2018
Branie met ballen “Naast visueel bijzonder onderhoudend en spitsvondig, is Zeitgeber ook gewoon geestig en aanstekelijk. More Dogs heeft branie en experimenteert ongegeneerd en zonder haperen... ZEITGEBER TAZette07-09-2018
Jong geweld op Theater Aan Zee: dat borrelt en bruist ⭐️⭐️⭐️ "Bizarre beats, optische illusies, en verassingseffecten wisselen elkaar af in een excentrieke trip waar het spelplezier van af spat." Klik hier om de hele... ZEITGEBER De Morgen07-09-2018
Dadaïstisch dollen met tijd, spel en muziek ⭐️⭐️⭐️⭐️ “Viktor De Greef, Gode Kempen, Robin Keyaert, Julien Neirynck en Elias Vandenbroucke acteren en musiceren allen samen met veel spelplezier, met aanstekelijk enthousiasme... ZEITGEBER Theaterkrant30-08-2018