'Vertellende' muziek in de Afghaanse woestijn door Ton de Lange EEN MOND VOL ZAND Noordhollands Dagblad13-12-2010
“Ria Marks geeft de tragiek van de gestrande liefde hartstochtelijk, maar toch heel zuiver gestalte. Nergens wordt haar spel vet of larmoyant. Daarbij... LA VOIX HUMAINE Haarlems Dagblad02-06-2003
Het Parool "Sterke beelden en fysieke grapjes" "Tegen de achtergrond van een grijs flatgebouw en twee betonnen bankjes dendert de mensenstroom maar... EILAND 30-03-2005
Deadline.nl ‘Nynke Laverman schittert in wervelend Cecilia’ ‘Met behulp van een effectief decor - dat bestaat uit een verschuifbare glaswand... CECILIA 14-01-2007
de Volkskrant “Valse Wals is een voorbeeld van een geslaagd pact tussen toneel en film. Mark de Cloe heeft niet geprobeerd van het oorspronkelijke uitgangspunt... valse wals 12-12-2005
Het Parool “Geen saaie registratie maar visueel spektakelstuk.” “Romanticus de Cloe trekt de filmische trukendoos wijd open zonder zich aan loos effectbejag... valse wals 12-12-2005
Relatieleed op het scherp van de snede ‘Saai, drie keer dezelfde scène? Nee, het is juist heel spannend om te zien. Relatieleed op het scherpst van de snede.’ VICTOR EN ZIJN VROUW Haarlems Dagblad28-01-2010
Leidsche Courant ‘Aangrijpende passie in De Zoete Vijandin’ ‘Twee musici accentueren de voorstelling met een kruising tussen tango en hot Club de... de zoete vijandin 12-02-1992